Oferta udziału w targach Elektrotechnika

Oferta dla firm

Standardowy udział w targach

Oferta udziału zawiera:

  • Wynajem powierzchni wystawienniczej opcjonalnie z zabudową lub bez, podłączenie do instalacji elektrycznej,
  • opłatę za wywóz odpadów, wpis do katalogu targowego, karnet parkingowy ważny przez 4 dni (4 – 7 lutego 2020),
  • identyfikatory dla wystawców upoważniające do bezpłatnego wejścia na teren Targów (ilość zależna od wielkości powierzchni wystawienniczej),
  • elektroniczne zaproszenie dla odwiedzających, upoważniające do bezpłatnego wstępu na Targi,
  • dostęp do Internetu na terenie hal targowych o prędkości 1Mbps (maks. 1500 użytkowników jednocześnie) w czasie trwania Targów,
  • dwuosobowe zaproszenie na wieczorne spotkanie Wystawców.

Udział w targach i szkoleniach – ekspozycja + poprowadzenie prezentacji

Oferta udziału zawiera standardowy udział w targach oraz dodatkowo:

  • możliwość przeprowadzenia 20 minutowej prezentacji podczas szkoleń towarzyszących targom ELEKTROTECHNIKA. Szkolenia organizowane są przy współpracy z Polską Izbą Inżynierów Budownictwa.

Pakiet partnera lub sponsora

Oferta udziału z Pakietem Partnera zawiera:

Standardowy udział w targach oraz pakiet działań promocyjnych i PR:

  1. Udział w części szkoleniowej – poprowadzenie 20 min. prezentacji
  2. Umieszczenie logotypu Partnera w stopce na reklamach Targów
  3. Umieszczenie logotypu Partnera w newsletterach rozsyłanych do odwiedzających
  4. Umieszczenie logotypu Partnera na stronie internetowej w zakładce „Sponsorzy i Partnerzy”, jako Partnera
  5. Umieszczenie logotypu Partnera na trzeciej stronie katalogu targowego wśród sponsorów i partnerów, jako Partnera
  6. Umieszczenie logotypu Partnera obok wpisu w Katalogu Targowym
  7. Wysyłka 3 newsletterów do odwiedzających Targi z informacją o nowościach przygotowanych przez Partnera do całej bazy Organizatora Targów
  8. Prezentacja produktu/ów Partnera na stronie internetowej w zakładce „Nowości Targów”
    1. “Nowości Targowe” zostaną również przedrukowane w Gazecie Targów, która jest bezpłatnie kolportowana wśród odwiedzających

Oferta udziału z Pakietem Sponsora zawiera:

Standardowy udział w targach oraz pakiet działań promocyjnych i PR:

  1. Udział w części szkoleniowej – poprowadzenie 45 min. prezentacji
  2. Umieszczenie logotypu Sponsora w stopce na reklamach Targów
  3. Umieszczenie logotypu Sponsora w newsletterach rozsyłanych do odwiedzających
  4. Umieszczenie logotypu Sponsora na stronie internetowej w zakładce „Sponsorzy i Partnerzy”, jako Sponsora
  5. Umieszczenie logotypu Sponsora na trzeciej stronie katalogu targowego wśród sponsorów i partnerów, jako Sponsora
  6. Umieszczenie całostronicowego ogłoszenia w Katalogu Targowym
  7. Umieszczenie logotypu Sponsora obok wpisu w Katalogu Targowym
  8. Wysyłka 6 newsletterów do odwiedzających Targi z informacją o nowościach przygotowanych przez Sponsora do całej bazy WYKONAWCY
  9. Prezentacja produktu/ów Sponsora na stronie internetowej w zakładce „Nowości Targów”
    1. “Nowości Targowe” zostaną również przedrukowane w Gazecie Targów, która jest bezpłatnie kolportowana wśród odwiedzających
    2. Zamieszczenie ½ strony reklamowej w Gazecie Targów

Udział w strefach specjalnych (strefa automatyki budynkowej, strefa elektromobilności, strefa OZE, strefa wnętrze otwarte)

Udział w strefie zawiera:

  • powierzchnię wystawienniczą 15 m2
  • wpis do katalogu targowego
  • 1 karnet parkingowy ważny przez 4 dni (4-7 lutego 2020)
  • identyfikatory dla wystawców upoważniające do bezpłatnego wejścia na teren Targów
  • elektroniczne zaproszenie dla odwiedzających, upoważniające do bezpłatnego wstępu na Targi dostęp do internetu na terenie hal targowych o prędkości 1Mbps (maks. 1500 użytkowników jednocześnie) w czasie trwania Targów
  • podłączenie do instalacji elektrycznej – moc do 2kw
  • wywóz odpadów
  • wykładzinę w kolorze strefy, która jest obowiązkowa dla wystawców w strefie i będzie wyróżniać strefę z całej powierzchni targów.

Dodatkowo istnieje możliwość promocji w ramach pakietu „Partner Spotkania”

Tytuł Partnera Spotkania obejmuje:

  • 15 minutową prezentację w trakcie spotkania
  • Umieszczenie logotypu na materiałach konferencyjnych
  • Umieszczenie skrótu prezentacji w materiałach konferencyjnych
  • Umieszczenie roll-upu, dostarczonego przez Partnera, w sali konferencyjnej
  • Ekspozycję materiałów reklamowych, dostarczonych przez Partnera, przy rejestracji na spotkanie
  • Umieszczenie Państwa logotypu w newsletterach promujących wydarzenie
  • Umieszczenie informacji o Państwa prezentowanych pojazdach/technologiach w newsletterze targowym

Dodatkowa oferta promocji dla wystawców

Udział w warsztatach BIM

Partnerstwo warsztatów komputerowych dla architektów i projektantów, obejmujące użycie materiałów i projektów w ramach warsztatów oraz 15 min. Prezentację oferty.

Prezentacja w strefie chilloutu

Strefa Chillout-u to miejsce odpoczynku przeznaczone dla odwiedzających i wystawców, w której będzie można napić się dobrej kawy i porozmawiać o najnowszych trendach w branży. Strefa będzie otwarta w godzinach od 10:00 do 17:00 przez trzy dni targowe, czyli od 5 do 7 lutego 2020r.

Strefa Chilloutu zlokalizowana jest na hali nr 2, pomiędzy halami wystawienniczymi – halą nr 1 i halą nr 3.

Udział w strefie zawiera krótką prezentację multimedialną na ekranach umieszczonych w Strefie Chilloutu, w ciągu trzech dni targowych (prezentacja bądź film).

Sponsoring dnia kawowego

Strefa Chilloutu dla odwiedzających oferuje bezpłatną kawę.

Jeżeli chcesz, aby logo Twojej firmy pojawiło się na kubkach kawowych w jednym z trzech dni targowych, skontaktuj się z nami i zostań SPONSOREM KAWY W STREFIE CHILLOUTU.

Promocja na terenie targowym

W skład promocji wchodzi:

  • Ustawienie samochodu, balonu bądź innej ekspozycji na terenie zewnętrznym – przed halami
  • Bannery na elewacji hal targowych
  • Maszty flagowe